SMLUVNÍ PODMÍNKY
Jídlo a Zdraví s.r.o. se sídlem Žampionová 331, PSČ 10400, Praha 2, IČ: 05094500, DIČ: CZ24135704, spisová značka C 258261 vedená u městského soudu v Praze, Bankovní spojení: č. účtu 115-2681790237/0100, vedený u Komerční Banky, jednající Robertem Zemánkem - jednatelem společnosti, tel.: +420 775 120 251 , e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. - je obchodní společností, (dále jen „Jídlo a Zdraví, s.r.o.")
Klient je fyzickou osobou, mající zájem o pravidelné stravování prostřednictvím nutričně hodnotných potravin. resp. jídel. (dále jen „klient")
I. Předmět plnění
Jídlo a Zdraví s.r.o. se na základě uzavřené a účinné smlouvy zavazuje po dobu klientem vybrané varianty v rámci jeho zájmu o stravovací program www.happy-belly.cz, tomuto připravovat denní sety pěti jídel (zboží), za podmínek sjednaných smlouvou. Klient se zavazuje uhradit Jídlo a Zdraví s.r.o. v souladu se smlouvou sjednanou odměnu.
Klient se zavazuje k účasti na objednaném programu a uhrazení sjednané částky v souladu se smlouvou.
II. Smluvní povinnosti Jídlo a Zdraví s.r.o.
- Předem seznámit klienta s obsahem smlouvy, jakož i s rozsahem zpracování a nakládání s osobními údaji a daty klienta.
- Zajistit ve dnech neděle až čtvrtek výrobu pěti jídel na den a jejich distribuci na dohodnuté místo s klientem.
- Návod na ohřev a skladování denního setu pěti jídel je Jídlo a Zdraví s.r.o. povinna po celou dobu trvání smluvního vztahu s klientem přikládat k dennímu balíčku s jídlem.
- V případě, nebude-li mít klient možnost převzít si denní set pět jídel v období jeho účasti v programu www.happy-belly.cz, z jakýchkoliv důvodu a nebude o tom Jídlo a Zdraví s.r.o. informovat nejméně 3 pracovní dny předem (rozumí se před doručením zboží - formou SMS nebo telefonicky na číslo 775 120 251 nebo na email - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) Jídlo a Zdraví s.r.o. není povinna nahrazovat denní set dodatečně, nebo poskytovat jakoukoliv slevu, nebo situaci řešit jako reklamaci.
- Zaslat klientovi nejpozději do tří pracovních dnů ode dne účinnosti smlouvy daňový doklad - fakturu prostřednictvím níž je vyúčtováno smluvní plnění (dodávka zboží) Jídlo a Zdraví s.r.o. ve prospěch klienta na základě smlouvy.
- Ochránit osobní údaje klienta takovým způsobem, aby nedošlo k jejich zneužití, tj. postupovat při zpracování a nakládání s daty a osobními údaji klienta v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady č. 2016/679 o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR) a přísl. ust. zákona o zpracování osobních údajů.
- Respektovat a napomáhat výkonu práv klienta vyplývajících z čl. 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22 a 23 GDPR.
- Účinně řešit jakoukoliv výtku či reklamaci klienta ohledně zboží dodávaného na základě smlouvy. Při případné reklamaci zboží se Jídlo a Zdraví s.r.o. zavazuje postupovat v souladu s reklamačním řádem.
III. Smluvní povinnosti klienta
- Uhradit Jídlo a Zdraví s.r.o. sjednanou cenu za dodávky zboží a dopravu (denních setů pěti jídel) v rámci programu www.happy-belly.cz ve výši a způsobem stanovenými závaznými smluvními podmínkami.
- Klient je povinen přebírat si objednané zboží na stanoveném místě ve stanoveném časovém rozmezí s Jídlo a Zdraví s.r.o..
- Reklamovat zboží, dodávané Jídlo a Zdraví s.r.o. na základě smlouvy, v souladu s obecně závaznými právními předpisy a reklamačním řádem.
- Zajistit vlastními silami a na své náklady likvidaci obalů, ve kterých mu bude denní set pěti jídel (zboží) od Jídlo a Zdraví, s.r.o. dodáván.
- Vždy se řídit návodem na skladování zboží, který je umístěn jako příloha u každého denního balíčku s jídlem.
- Klient stvrzuje svým podpisem, že není alergický na žádný druh potravin, nemá žádné zdravotní problémy a je povinen písemně oznámit případné alergie a nemoci.
- Klient se zavazuje informovat Jídlo a Zdraví s.r.o. nejméně 3 pracovní dny předem (rozumí se před doručením zboží) o případném přerušení své účasti, nebo vypuštění určitého počtu dní z režimu.
- Klient je srozuměn s tím, že pro účely plnění smlouvy je společnost Jídlo a Zdraví, s.r.o. oprávněna zpracovávat jeho osobní údaje v nezbytně nutném rozsahu.
IV. Místo dodání zboží a převzetí klientem
- Jídlo a Zdraví s.r.o. se zavazuje po dobu trvání této smlouvy, dodávat zboží k převzetí klientem na předem sjednané odběrné místo.
- V případě, že klient požaduje změnu času doručení zboží nebo změnu doručovacího místa (adresy) je povinen tuto skutečnost Jídlo a Zdraví s.r.o. ohlásit nejpozději 3 pracovní dny předcházejícího dni doručení zboží formou SMS nebo telefonicky na číslo 775 120 251 nebo na email - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Méně než tři pracovní dny předem není již možné změnit ani čas doručení, ani místo doručení. Jídlo a Zdraví s.r.o. není povinna nahrazovat denní set dodatečně, nebo poskytovat jakoukoliv slevu.
- Jídlo a Zdraví, s.r.o. nese odpovědnost za ztrátu zboží při jeho předání.
V. Cena zboží, způsob její úhrady klientem
- Cena zboží dodávaného Jídlo a Zdraví s.r.o. - aktuální ceník je uveden na www.happy-belly.cz
- forma úhrady
Bezhotovostní platba - bezhotovostním převodem na peněžní účet č. 115-2681790237/0100, vedený u Komerční Banky, a.s. Dnem úhrady sjednané ceny se rozumí den připsání její celkové výše na peněžní účet Jídlo a Zdraví s.r.o , uvedený shora. - Vznik nároku na čerpání zboží klientem Pokud bude částka připsána na účet do středy daného týdne, od pondělí následujícího týdne, je klient oprávněn odebírat objednané zboží a Jídlo a Zdraví s.r.o. vzniká povinnost dodávat klientovi zboží v souladu s těmito smluvními podmínkami.
VI. Doba trvání smlouvy
Smlouva vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dnem potvrzením klientovi objednávky Jídlo a Zdraví s.r.o.
VII. Způsoby zániku smlouvy
Smlouva zaniká následujícími způsoby:
- písemnou dohodou smluvních stran;
- uplynutím doby, na kterou byla sjednána, pokud se obě strany nedohodnou na prodloužení čí další objednávce zboží a to i s případným přerušením čerpání zboží klientem na dobu maximálně 6 měsíců.
- neuhrazením sjednané ceny klientem ve lhůtě její splatnosti. Při zániku smlouvy neuhrazením ceny klientem není dotčen nárok happy-belly.cz na úhradu ceny dodaného zboží a ceny za doručení za zboží objednané a nevyzvednuté zboží klientem v místě dodání zboží.
- odstoupením klienta od smlouvy v souladu s reklamačním řádem. Klient je povinen odstoupení od smlouvy oznámit Jídlo a Zdraví s.r.o. písemnou formou, když odstoupení je účinné ke dni prokazatelného doručení oznámení o odstoupení od smlouvy.
VIII. Závěrečná ujednání
Veškeré podmínky smlouvou včetně jejích všech příloh výslovně neupravené se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména pak ustanovení občanského zákoníku, v platném znění.
Klient podpisem této smlouvy výslovně prohlašuje, že byl před uzavřením této smlouvy předem seznámen s jejím úplným zněním včetně znění reklamačního řádu. K obsahu smlouvy a smluvních podmínek nemá žádných výhrad. Akceptací této smlouvy považuje veškeré smluvní podmínky za závazně mezi ním a Jídlo a Zdraví s.r.o. sjednané.
Smluvní strany závěrem prohlašují, že tato smlouva je uzavřena určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, když svobodu projevu své vůle stvrzuje klient podpisem této smlouvy.
V Praze, 2019
Robert Zemánek - jednatel | Jídlo a Zdraví s.r.o.
KONTAKTY:
+420 ... ... ...
ADRESA:
Jídlo a Zdraví s.r.o.
Žampiónová 331, Pitkovice
104 00 Praha 10
IČ 05094500 | Zapsáno v OR...